Outsourcování (vyčlenění) části nebo celého komplexu IT umožní koncentraci zdrojů na hlavní předmět podnikání a tím dosahnout zlepšení obchodních procesů a konkurenceschopnosti.
V průběhu outsourcingu se z vlastníka a provozovatele informačních technologií stává příjemce informační podpory pro hlavní předmět podnikání.
Hlavním důvodem pro outsourcing informačních technologií jsou dnešní rychlé změny obchodního prostředí:
- nutnost rychle reagovat na aktuální trendy a tedy koncentrovat se na hlavní předmět podnikání
- potřeba získat volné prostředky pro hlavní předmět podnikání
- zkrácení času potřebného pro implementace nových řešení, vyplývajících z měnících se požadavků zákazníků nebo z měnícího se tržního prostředí
Zákazník po implementaci outsourcingu nachází přínosy ve zvýšení své pozice na konkurenčním trhu:
- zkvalitnění služeb
- efektivnější využití informačních technoligií
- zlepšení kontroly provozu IT, kontrola a stabilita nákladů, redukce počtu zaměstnanců
- garance funkčnosti IT systémů, zlepšení zastupitelnosti
- zvýšení bezpečnosti systémů a dat díky implementaci bezpečnostních standardů
MASTER IT Technologies má připraveny specialisty se znalostmi procesů a trendů z mnoha oblastí lidské činnosti a různých firem, ale přesto každou implementací outsourcingu předchází zpracování individuálního projektu, který reflektuje jedinečné a neopakovatelné potřeby zákazníka s ohledem na současný stav i jeho podnikatelské cíle.
Při poskytování outsourcingu se MASTER IT Technologies drží následujících zásad:
- spolupracující týmy, skupiny i jednotlivci zákazníka i poskytovatele mají přesně vymezené úkoly, pravomoci a odpovědnosti
- zákazník i poskytovatel využívají transparentní způsoby komunikace, vykazování práce, řízení změn i vyúčtování
- úroveň poskytovaných služeb je přesně definována v outsourcingové smlouvě
- poskytovat přísně dbá na utajení informací, které se dozví o zákazníkovi při poskytování služby
Cílový segment trhu:
Outsourcing je vhodný pro všechny společnosti a organizace od živnostníků až po nadnárodní koncerny. Pro všechny, kteří hledají způsob jak zvýšit efektivnost informačních a komunikačních technologií.
Služby nabízené v rámci outsourcingu:
- Pronájem výpočetních systémů - počítačů, notebooků, serverů i sítí aj.
- Pronájem software - operačních systémů, databází, informačních systémů, groupware
- HW maintenance (servis) - záruční i pozáruční servis, servis na vyžádání, preventivní servis a údržba (profylaxe), incidenční servis
- SW maintenance (podpora) - instalace, implementace, konzultace, vzdálená správa, dohled nad zabezpečením a zálohováním, předcházení incidentům i jejich řešení
- Optimalizace IT - analýza obchodních a IT procesů, návrh konsolidace infrastruktury, systémů a prostředí pro podporu firemních procesů, realizace doporučení a průběžné konzultace a revize doporučení s ohledem na vývoj firmy a technologií
- Datový sklad - pronájem vysoce dostupného zabezpečeného a zálohovaného prostoru pro data, zálohy apod.
- Vysoká dostupnost a Disaster Recovery - analýza hrozeb a jejich dopadů, analýza stávajících možností obnovy, návrh a realizace politiky vysoké dostupnosti - eliminace hrozeb, návrh řešení krizových situací, kontrola dodržování stanovených politik, podpora při řešení krizí a zajištění kontinuity firemních procesů (Business Continuity)
- Outsourcing bezpečnosti - vypracování bezpečnostních politik pro lidi, systémy i data, jejich implementace, údržba a kontrola
- Financování IT
Pokud máte zájem o zvýšení konkurenceschopnosti Vaší firmy prostřednictvím outsourcingu IT neváhejte kontaktovat naší společnosti Info@masterit.cz