SW pro správu telefonních ústředen - SAS

Efektivní systém administrace poboček a parametrů ústředen Ericsson MD110, AAstra MX-ONE a CISCO Call Manager s přímou vazbou na telefonní seznam organizace, tarifikační systém a další doplňující aplikace. Veškerá administrace je realizována přes webové rozhraní a pro svoji činnost vyžaduje pouze Internetový prohlížeč.

Charakteristika systému

  • efektivní systém pro správu a administraci telekomunikačního zázemí společnosti (ústředny, pobočky, účastníci, tarifikace, telefonní seznamy, operátorská pracoviště, ....)
  • koncepcí a variabilitou parametrů pokryje požadavky menších firem ale především také velkých korporátních společností s tísícovkami zaměstnanců a telefonních poboček
  • vyznačuje se jednoduchým ovládáním bez nutnosti distribuce aplikace k uživatelům, protože veškerá administrace je realizována přes webové rozhraní a pro svoji činnost vyžaduje pouze internetový prohlížeč IE
  • důsledná prointegrace jednotlivých modulů systému výrazně urychluje a usnadňuje správu nezbytných informací
  • multiuživatelskému prostředí umožňuje koordinovat práci uživatelů v rozsáhlém telekomunikačním prostředí
  • aktivní kontrola integrity dat zabezpečuje naprostou korektnost a validitu veškerých administrovaných informací
  • způsob vývoje systému přizpůsobuje systém požadavkům zákazníků
  • - osobní přístup k zákazníkovi
  • - typický zákazník systému SAS je společnost s rozsáhlou organizační strukturou a velkým počtem poboček
  • - individuální implementace systému zohledňuje konkrétní potřeby zákazníka

 

Ústředny

  • administrace nad sítí ústředen
  • automatické importy konfigurace a parametrů
  • podpora migrace poboček
  • kontrola integrity dat na ústřednách
  • virtualizace ústředen
  • - skupiny omezení parametrů
  • - distribuce administrace mezi uživatele
  • - pronájem kapacity ústředny
  • administrované ústředny
  • - Ericsson MD110 (od BC8)
  • - AAstra MxOne (3.x,4.x)
  • - Cisco Call Manager (4.2,6.x,7.x,8.x)
  • neadministrované ústředny
  • - externí a mobilní operátoři
  • - stávající ústředny zákazníka
  • - virtuální ústředny (speciální význam v rámci systému SAS)


Pobočky

  • administrace
  • - poboček (analogové, digitální, externí, mobilní, IP, SCCP, SIP, ISDN, ... )
  • - skupin (pickup, hunting, ACD)
  • - zkrácených voleb, autorizačních (account) kódů
  • - devices, numplan
  • operace s pobočkama
  • - změna čísla
  • - změna účastníka
  • nastavení telefonních přístrojů
  • - programovaní kláves
  • - nastavení služeb
  • - speed-dials, services
  • detailní log změn a historie operací s pobočkou (vznik, převody, změny parametrů, ...)
  • podrobný filtr výpisu poboček
  • přímá vazba na tarifikaci poboček (modul SAS Accounting, SAS Accounting Limit monitor)
  • přímá vazba na telefonní seznamy (modul SAS webDIR)

 

Vytvoření pobočky

  • popisy pobočky
  • - druh linky, význam pobočky, popis pobočky
  • - uživatelský definovatelné popisy
  • - definice paralelních účastníků na pobočce
  • tarifikace (modul SAS Accounting)
  • - zápis informací pobočky do tarifikačních záznamů
  • - modul pro definici a aktivní kontrolů limitů hovorného (SAS Accounting Limit Monitor)
  • telefonní seznamy (modul SAS webDIR)
  • - začlenění do telefonního seznamu nebo skupiny seznamů
  • - podpora paralelních účastníků
  • nastavení systémových parametrů
  • definice topologie pobočky

 

Editace pobočky

  • modifikace zkrácených voleb účastníka
  • změna parametrů pobočky
  • detailní přehled parametrů
  • kontrola integrity dat na ústřednáchÚčastníci

 

Účastníci

  • účastníkem může být zaměstnanec, osoba, zařízení, firma ...
  • detailní popis účastníka
  • - uživatelské a systémové číselníky
  • - uživatelské popisy
  • - rozsáhlé účastnické parametry a doplňkové informace
  • - fotografie účastníka a další kontaktní informace
  • začlenění do hierarchie společnosti
  • - automaticky generována na základě číselníku (rychlá tvorba struktury, jednodušší integrace)
  • - přesuny v hierarchii
  • vazba na tarifikaci (modul SAS Accounting)
  • - nastavení volaných čísel účastníka pro účely statistik a reportů
  • vazba na telefonní seznamy (modul SAS webDIR)
  • podrobný filtr výpisu účastníkůSpráva alarmů

 

Správa alarmů

  • automatická identifikace alarmů
  • upozornění na e-mail nebo pomocí SMS
  • historický přehled alarmů
  • přehled alarmů v hierarchii ústřednen
  • přehled účastníků zasažených poruchou
  • doplňující informace (popis odstranění, ...)

 

Integrita dat

  • automatická kontrola integrity dat
  • - vazby ústředna-databáze, ústředna-ústředna
  • - jména, oprávnění poboček, zkrácené volby
  • - vazby účastnická databáze-personalistika
  • zasílání reportů (výsledků kontroly integrity) administrátorům
  • automatická / manuální korekce chyb integrity

 

Parametry ústředen

  • výpis parametrů
  • tisk parametrů
  • export do souboru
  • vyhledávání, řazení
  • přímé vyčtení z ústřednyTopologie poboček

 

Topologie poboček

  • definice topologie zásuvek, definice topologické pozice pobočky
  • popis ranžírovacích pozic a zásuvek, zkrácená ranžírovací kniha
  • zobrazení v telefonních seznamech (modul SAS webDIR)
  • evidence paralelních zásuvek
  • popisy kabelových tras


SAS webDIR telefonní seznam

  • tvoří nádstavbu aplikace SAS PBX
  • přímá vazba na skutečný stav poboček a zkrácených voleb v ústřednách
  • možnost vedení více nezávislých telefonních seznamů
  • přímá vazba na topologii poboček (externí linky, sdílení poboček více osobami, vyhledávání)
  • vyhledávání podle parametrů (jmen, firem, útvaru, ...)
  • doplňující informace o účastníkovi
  • začlenění účastníka podle definovatelných parametrů (specifikace zákazníka)
  • export do souboru (csv, txt, ...)
  • intranetová aplikace, přístup přes Internetový prohlížeč

 

 

| More