Telefonní ústředny CISCO

Cisco CallManager

V aplikaci Cisco Unified Communications Manager naleznete všechny potřebné funkce pro zpracování hovorů. Přesměrování hovorů, hlasová pošta, interkom, audiokonference, mobilní komunikace - jejich použití je dnes mnohem snazší.
Hlavní přednosti

Cisco Unified Communications Manager se vyznačuje těmito vlastnostmi:

  • Inteligentní volby: Můžete volit mezi režimy nerušit, interkom, nahrávání hovorů - a k dispozici je dokonce i tichý monitoring (například při školení operátorů v telefonních centrech).
  • Multimédia: Do komunikace lze snadno přidat video.
  • Pokročilé telefony: Využijte nejnovější telefonní technologie, mezi které patří telefony Cisco Unified IP Phone a v nich spouštěné inovativní aplikace.
  • Bezdrátové připojení: Můžete zaměstnancům poskytnout zařízení s duálním režimem, které umožňují přecházet z mobilní telefonní sítě do bezdrátové datové sítě bez ztráty připojení.
  • Snadná instalace: Umožňuje vytváření přednastavených konfigurací, které lze snadno duplikovat, a zkrátit tak čas nutný pro instalaci.

Díky těmto funkcím zvyšuje váš telefonní systém schopnost všech uživatelů efektivněji komunikovat se zákazníky, partnery a dodavateli. Cisco Unified Communications Manager zvyšuje schopnost zaměstnanců reagovat na požadavky zákazníků i jejich produktivitu.

 

 

Cisco IP telefony

Získejte telefon, který je stejně inteligentní jako počítač, avšak zachovává si sobě vlastní jednoduchost. S telefony Cisco Unified IP Phone 7900 Series budou vaši zaměstnanci produktivnější díky novým možnostem, které jim zajistí hlasovou a datovou komunikaci, kamkoli je jejich práce zavede.

 

 

Hlavní přednosti

Telefony Cisco Unified IP Phone 7900 Series se vyznačují těmito vlastnostmi:

  • Kombinace hlasových a datových služeb: Integrovaná komunikace přímo na telefonu umožňuje zaměstnancům zanechávat hlasové vzkazy, ke kterým mohou kolegové získat přístup přes počítač - a dokonce lze i zjistit, kdy budou kolegové na telefonu.
  • Nové aplikace: Přímo na telefonu lze používat nové aplikace zvyšující produktivitu, včetně hodinovníku, fakturačního systému a dalších nástrojů založených na telefonii.
  • Tradiční telefonní funkce: Zaměstnanci mohou nadále využívat přístup k více linkám, přesměrování hovorů, předávání hovorů a audiokonference.
  • Síťová kompatibilita: V případě odpovídající konfigurace dokáže síť Cisco tyto telefony po připojení k síti automaticky rozpoznat, což eliminuje náklady a komplikace spojené s přidáváním nebo odebíráním telefonů.

Tyto telefony si zachovávají komunikační funkce, které vaši zaměstnanci využívají každý den - a přidávají nové, které pomohou zvýšit jejich schopnost spolupracovat. Díky síťové integraci se telefony snadno instalují, spravují a aktualizuj

Společné funkce
  • Modely pro nejrůznější prostředí, například kanceláře, vestibuly, výrobní haly, pobočky, domácí kanceláře nebo mobilní telefony
  • Vývojářské prostředí založené na standardech pro nové aplikace podporující produktivitu
  • Integrovaná uživatelská příručka
  • Snadno viditelné příkazové klávesy na obrazovce
  • Uživatelsky přívětivé barevné dotykové obrazovky
  • Konferenční telefon se snadným připojením k externím reproduktorům
  • Kompatibilní s naslouchátkem
  • Zvuková a vizuální upozornění
  • Nižší náklady na instalaci a kabeláž

 

Hlasové brány Cisco Small Business

Chcete-li začít s internetovým telefonováním, nemusíte vyměňovat celý telefonní systém. Použijete-li hlasové brány Cisco Small Business, můžete si zachovat své stávající analogové telefony.

Hlasové brány a adaptéry pro analogové telefony Cisco Small Business podporují tyto funkce:

  • Snadná integrace: Využijte cenové a kvalitativní výhody nabídek internetového volání, aniž byste museli nahradit stávající analogový telefonní systém.
  • Využitelnost: Hovory z analogových telefonů jsou převedeny na digitální přenos a směrovány na pevnou linku, mobilní telefon nebo fax volaného účastníka.
  • Bohatá nabídka funkcí: Hlasové brány a adaptéry pro analogové telefony Cisco Small Business podporují všechny funkce, které se očekávají od kvalitního firemního telefonního systému, jako je indikace čekajícího hovoru, identifikace volajícího a hlasová pošta.
  • Bezporuchový provoz: Dojde-li k výpadku energie nebo selhání internetových služeb, mohou být vybraná zařízení přesměrována na tradičního poskytovatele pomocí standardního analogového rozhraní.
  • Silné zabezpečení: Komunikace, poskytování a služby jsou chráněny silnými šifrovacími protokoly.

 

 

 

 

| More